close

 

Cheat Codes-No Promises ft.Demi Lovato

翻譯by 岱ana《轉貼請告知》

Cut me up like a knife 你就像一把刀把我劃的遍體麟傷
And I feel it, deep in my bones 我深深感受到這種刻骨銘心的痛
Kicking it high 你狠心的拋棄我
But I love even harder 但我只會更用力的愛你
You wanna know? 你真的想了解我嗎?

I just wanna dive in the water, with you 我只想潛入有你在的愛情汪洋
Baby, we can't see the bottom 寶貝,我們看不到愛情的界限
It's so easy to fall for each other 迷戀上別人是如此簡單
I'm just hoping we catch one another 我只希望我們能擁有彼此

Oh na na, just be careful, na na 請你注意
Love ain't simple, na na 愛情沒有那麼單純
Promise me no promises 跟我保證你不再作任何承諾
Oh na na, just be careful, na na 請你小心
Love ain't simple, nana 愛情沒有那麼簡單
Promise me no promises 跟我發誓你不再作任何承諾

Baby I think about you 寶貝我一直想著你
And I feel it, deep in my heart 其實我內心深處知道
Maybe we just ain't meant to be something 或許命中注定我們不屬於彼此
Maybe we are? 還是我們是屬於彼此的嗎?

I just wanna dive in the water, with you 我只想在你的愛情汪洋中潛水
Baby we can't see the bottom 寶貝,我們看不到愛情的界限
It's so easy to fall for each other 迷戀上別人是如此簡單
I'm just hoping we catch one another 我只希望我們能擁有彼此

Oh na na, just be careful, na na 請你注意
Love ain't simple, na na 愛情沒有那麼單純
Promise me no promises 跟我保證你不再作任何承諾
Oh na na, just be careful, na na 請你小心
Love ain't simple, na na 愛情沒有那麼簡單
Promise me no promises, oh  跟我發誓你不再作任何承諾

I just wanna dive in the water 我只想潛入有你在的愛情汪洋
Oh baby, we can't see the bottom 寶貝,我們看不到愛情的界限
I just want to dive in with you 我只想和你一同潛入愛情的汪洋中
I just want to lie here with you, oh 我只想躺在你身邊

Oh na na, just be careful, na na 請你注意
Love ain't simple, nana 愛情沒有那麼單純
Promise me no promises (promise me)  跟我保證你不再作任何承諾(向我保證)
Oh na na, just be careful, na na  請你小心
Love ain't simple, na na 愛情沒有那麼簡單
Promise me no promises, no 跟我發誓你不再作任何承諾

Promise me no promises 跟我保證你不再作任何承諾
Don't you promise me nothing 不要再保證你做不到的事情
Promise me, me, me, me 向我保證
Just be careful  請你注意
Promise me no promises 跟我發誓你不再作任何承諾

 

有錯誤煩請告知,謝謝!

喜歡我的文章嗎?歡迎到我的臉書專業按讚喔~

岱ana的微。跡百科

一併推廣你的粉絲專頁


arrow
arrow
    文章標籤
    Cheat Codes Demi Lovato
    全站熱搜

    岱ana 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()